Badania konsumenckie

Przedsiębiorstwo FoodSector oferuje Państwu testy konsumenckie będące jedną z form badań marketingowych. Ocenie oferowanego produktu mogą podlegać takie kryteria jak na przykład:

      • wygląd,
      • opakowanie,
      • smak,
      • zapach,
      • łatwość użytkowania,
      • szerokość zastosowania.

Celem testów konsumenckich jest ocena zadowolenia potencjalnych klientów z danego produktu oraz uzyskanie informacji dotyczących ewentualnych zmian prowadzących do ulepszenia produktu względem preferencji bądź sugestii otrzymanych od konsumenta. Testom mogą zostać poddane: prototypowe produkty, produkty już gotowe, produkty, w których zostały wprowadzone zmiany względem tych dotychczasowych, a także opakowania.

Weryfikacja preferencji potrzeb docelowych konsumentów może przełożyć się na wiele elementów działania firmy wśród, których mogą znaleźć się:

      • promocja marki,
      • sprzedaż,
      • zwiększenie zaufania,
      • budowanie popularności,
      • oszczędność pieniędzy.

Wśród badań konsumenckich przeprowadzanych przez FoodSector znajdą Państwo:

      • jakościowe metody badań:
          • wywiad indywidualny,
          • wywiad grupowy,
      • ilościowe metody badań
          • badania preferencji,
          • testy porównawcze,
          • oceny produktów, opakowań i koncepcji.

Ten rodzaj badań pomoże Państwu zrozumieć postawy i preferencje konsumentów, a także czynniki, które wpływają na decyzje zakupowe, by jak najlepiej dopracować i dopasować produkt do danej grupy konsumentów.