Badania konsumenckie

Przedsiębiorstwo FoodSector oferuje Państwu testy konsumenckie będące jedną z form badań marketingowych. Ocenie oferowanego produktu mogą podlegać takie kryteria jak na przykład:

  • wygląd,
  • opakowanie,
  • smak,
  • zapach,
  • łatwość użytkowania,
  • szerokość zastosowania.

Celem testów konsumenckich jest ocena zadowolenia potencjalnych klientów z danego produktu oraz uzyskanie informacji dotyczących ewentualnych zmian prowadzących do ulepszenia produktu względem preferencji bądź sugestii otrzymanych od konsumenta. Testom mogą zostać poddane: prototypowe produkty, produkty już gotowe, produkty, w których zostały wprowadzone zmiany względem tych dotychczasowych, a także opakowania.

Weryfikacja preferencji potrzeb docelowych konsumentów może przełożyć się na wiele elementów działania firmy wśród, których mogą znaleźć się:

  • promocja marki,
  • sprzedaż,
  • zwiększenie zaufania,
  • budowanie popularności,
  • oszczędność pieniędzy

Wśród badań konsumenckich przeprowadzanych przez FoodSector znajdą Państwo:

jakościowe metody badań:

  • wywiad indywidualny,
  • wywiad grupowy,
  • ilościowe metody badań
  • badania preferencji,
  • testy porównawcze,
  • oceny produktów, opakowań i koncepcji.

Ten rodzaj badań pomoże Państwu zrozumieć postawy i preferencje konsumentów, a także czynniki, które wpływają na decyzje zakupowe, by jak najlepiej dopracować i dopasować produkt do danej grupy konsumentów.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o naszych usługach i tym, jak możemy wspierać Twój biznes.