Badania konsumenckie
Przedsiębiorstwo FoodSector oferuje Państwu testy konsumenckie będące jedną z form badań marketingowych. Ocenie oferowanego produktu mogą podlegać takie kryteria jak na przykład:
- wygląd,
- opakowanie,
- smak,
- zapach,
- łatwość użytkowania,
- szerokość zastosowania.
Celem testów konsumenckich jest ocena zadowolenia potencjalnych klientów z danego produktu oraz uzyskanie informacji dotyczących ewentualnych zmian prowadzących do ulepszenia produktu względem preferencji bądź sugestii otrzymanych od konsumenta. Testom mogą zostać poddane: prototypowe produkty, produkty już gotowe, produkty, w których zostały wprowadzone zmiany względem tych dotychczasowych, a także opakowania.
Weryfikacja preferencji potrzeb docelowych konsumentów może przełożyć się na wiele elementów działania firmy wśród, których mogą znaleźć się:
- promocja marki,
- sprzedaż,
- zwiększenie zaufania,
- budowanie popularności,
- oszczędność pieniędzy
Wśród badań konsumenckich przeprowadzanych przez FoodSector znajdą Państwo:
jakościowe metody badań:
- wywiad indywidualny,
- wywiad grupowy,
- ilościowe metody badań
- badania preferencji,
- testy porównawcze,
- oceny produktów, opakowań i koncepcji.
Ten rodzaj badań pomoże Państwu zrozumieć postawy i preferencje konsumentów, a także czynniki, które wpływają na decyzje zakupowe, by jak najlepiej dopracować i dopasować produkt do danej grupy konsumentów.